If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е.
Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е.
Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш
Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш
Не съм толкова прост колега само където не знаех кое казанче е за спирачната течност още повече, че беше забутано отзад надолу. Казанчето е почти празно(погледнато отгоре), много на гадно място е и не виждам рески Minimum и Maximum.
До колегата tonov, всичките тия теми съм ги преглеждал. Моя проблем не е същия. Педала не ми пада до долу да не може да се използва, а просто застава на средата и по някой път го избутвам обратно с крак. Иначе си отделя нормално.
И аз бях така -с чисто нов комплект съединител,но когато го пуснех си оставаше насредата педала,тъй че не се притеснявай колега,съвсем скоро ще ти остава в най-долно положение педалчето му ляво...и след смяна на помпата,тази която е в купето("горна",както и казват)- всичко си доийде на мястото
Когато гумичката на помпата се поразложи и надебелее, започва по-трудно да се движи в цилиндъра. Пружината и не е достатъчна, за да я върне обратно и тя се връща само до положението, до което я връща течността от работния цилиндър, под налягането на диафрагмената пружина на съединителя.
Това е валидно, ако ти стои постоянно на средата.
Понеже казваш, че като го вдигнеш и се оправя, има голяма вероятност да ти се е счупила пружината на педала и просто тежестта му да не може да преодолее пружината на помпата.
Провери първо пружината на педала, а после смени помпата.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Нямам представа как е при дизелите,колега..,но нали ти казвам,като и доиде времето на помпата,щеш-нещеш ще трябва да се сменява,щото и на мен ми беше много чудно,как така съм с нов съединител,пък педала леко-леко пропадаше и в последствие остана в долна мъртва точка и 120 кинта литнаха ей-тъй на майтап за една нищо и никаква помпичка,но поне си сложих оригиналната такава...и вече половин година е ок
да видим занапред колко ще изкара
Страхотни сте колеги, ще се прегледа педала и горната помпа.
Колега, няма да ти казвам, че не се заяждам,а съвсем направо ще те светна
Тука не казваме "горна " и "долна" помпа, а помпа(това дето му викат "горна' и работен цилиндър. Тая дето и викат долна.
Това ни предпазва от и як после.
Извън конското, твърдият педал обикновено се дължи на износен съединител, но понякога при автомобили над 10 години е свързано и с маркуча между помпата и работния цилиндър. Гумата се разлага и се запушва. На това обикновено никой не обръща внимание.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment