Известие

Collapse
No announcement yet.

Педал на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Педал на съединител

    Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е.
    Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

  • #2
    Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
    Колеги, педала на съдинитела ми застава по средата и започна много често да се налага да го избутвам с крак обратно. Търсих теми из форума ама нещо нищо не намерих. Дайте някаква идеа от какво може да е.
    Намаля ли ти спирачната течност ?

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Coyota Покажи съобщение
      Намаля ли ти спирачната течност ?
      И идеа си нямам, къде да проверя?
      Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
        И идеа си нямам, къде да проверя?
        Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш
        145 junior 1.4 16v 98
        KARANJETO E NAYKA !!

        Comment


        • #5
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...ED%E8%F2%E5%EB
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%F2%E5%EB%FF
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%F2%E5%EB%FF
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от jorkodj Покажи съобщение
            Като за начало колега трябва да вдигнеш капака на колата ... отваря се от едно лостче под волана ... и след това гледаш едно казанче бяло мисля трябва да е със жълта лепенка отгоре , ако пак ли не си ги проверяваш всички дето ги виждаш
            Не съм толкова прост колега само където не знаех кое казанче е за спирачната течност още повече, че беше забутано отзад надолу. Казанчето е почти празно(погледнато отгоре), много на гадно място е и не виждам рески Minimum и Maximum.

            До колегата tonov, всичките тия теми съм ги преглеждал. Моя проблем не е същия. Педала не ми пада до долу да не може да се използва, а просто застава на средата и по някой път го избутвам обратно с крак. Иначе си отделя нормално.
            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

            Comment


            • #7
              И аз бях така -с чисто нов комплект съединител,но когато го пуснех си оставаше насредата педала,тъй че не се притеснявай колега,съвсем скоро ще ти остава в най-долно положение педалчето му ляво...и след смяна на помпата,тази която е в купето("горна",както и казват)- всичко си доийде на мястото
              THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
              http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

              Comment


              • #8
                А тази помпа няма нищо общо с нов комплект съединител предполагам? Моят педал е доста твърд, но си отделя добре...
                Last edited by DMS; d.m.y г., 18:06.

                Comment


                • #9
                  Когато гумичката на помпата се поразложи и надебелее, започва по-трудно да се движи в цилиндъра. Пружината и не е достатъчна, за да я върне обратно и тя се връща само до положението, до което я връща течността от работния цилиндър, под налягането на диафрагмената пружина на съединителя.
                  Това е валидно, ако ти стои постоянно на средата.
                  Понеже казваш, че като го вдигнеш и се оправя, има голяма вероятност да ти се е счупила пружината на педала и просто тежестта му да не може да преодолее пружината на помпата.
                  Провери първо пружината на педала, а после смени помпата.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Нямам представа как е при дизелите,колега..,но нали ти казвам,като и доиде времето на помпата,щеш-нещеш ще трябва да се сменява,щото и на мен ми беше много чудно,как така съм с нов съединител,пък педала леко-леко пропадаше и в последствие остана в долна мъртва точка и 120 кинта литнаха ей-тъй на майтап за една нищо и никаква помпичка,но поне си сложих оригиналната такава...и вече половин година е ок
                    да видим занапред колко ще изкара
                    THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                    http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                    Comment


                    • #11
                      Въпроса е дали да сменя помпата или целия съединител - каквато е уж диагнозата от това, че е твърд. Ще изчакам да се скапе тотално.

                      Не само че му свикнах, а и ми харесва Кракът ми е нон стоп във въздуха. Извинявам се за спама...
                      Last edited by DMS; d.m.y г., 19:12.

                      Comment


                      • #12
                        Страхотни сте колеги, ще се прегледа педала и горната помпа.
                        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                          Страхотни сте колеги, ще се прегледа педала и горната помпа.
                          Колега, няма да ти казвам, че не се заяждам,а съвсем направо ще те светна

                          Тука не казваме "горна " и "долна" помпа, а помпа(това дето му викат "горна' и работен цилиндър. Тая дето и викат долна.
                          Това ни предпазва от и як после.

                          Извън конското, твърдият педал обикновено се дължи на износен съединител, но понякога при автомобили над 10 години е свързано и с маркуча между помпата и работния цилиндър. Гумата се разлага и се запушва. На това обикновено никой не обръща внимание.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment

                          Working...
                          X